reklama

Na čo je dobrá alergia...

Dnes ráno mi opuchlo oko. Ľudia, keby ste ma videli! Na polovicu Európanka, na polovicu Číňanka...fakt zaujímavá „okulahodiaca „ kombinácia!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Zdesene pozerám na seba do zrkadla, stláčam, masírujem, vyrovnávam. Nič. Opuch je stále tam. Veď, čo sa aj čudujem. Z nosa mi tečú hektolitre vody, vonku všetko raší, pučí, kvitne, vonia ... a ja som opäť pred sezónou odignorovala návštevu alergologičky. Nebol čas...Ale, už nabudúci rok...isto! Koľkokrát som si toto už povedala?!?!?!

Moje momentálne jediné zbožné prianie je byť taká, ako doteraz. S vyrovnanou a hlavne symetrickou tvárou. S tou tvárou, na ktorú sa každé ráno pozerám a skúmam na nej ten či onen miniatúrny fliačik, vyrážku či vrásku. Inak vyhrnutý nos, ako som si vždy priala, užšie líca...a dalo by sa pokračovať. S tou tvárou, s ktorou z času na čas prestávam byť spokojná, lebo sa na nej začínajú podpisovať moje roky, moje deti, moje starosti a radosti. Ale, teraz...ako veľmi ju chcem späť. Tu moju tvár. Moju!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bežím do kuchyne, beriem z mrazničky polievkovú lyžicu, ktorú som tam medzičasom dala a prikladám. Čakám, čo bude. Polhoďka preč. Opuch sa zmenšuje. ChvalaBohu! Pomaly, ale isto sa zo mňa opäť stávam ja. Ďakujem, ďakujem, že mam takú tvár, ako mám!

Ja márnomyseľnica márnomyseľná...stále sa mám čo učiť. My všetci. Byť vdační za to, čo máme! V ten správny okamih....nie, až keď je neskoro...

Katka Tekeľová

Katka Tekeľová

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som manažérka, pod sebou mám štyroch ľudí. Starám sa im o pekné prostredie, dobré jedlo, pohodu a úsmev na tvárach. Som totiž mama troch úžasných detí a manželka toho najúžasnejšieho muža na svete:o) Zoznam autorových rubrík:  MojeSpomienky

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu