reklama

Akútny prípad.

Alergia ma tento rok fakt dostala. Okrem „klasických" prejavov zapuchnutých očí, plného nosa a kýchania v intervale niekde medzi 50 až 100krát za deň, si to na mňa tento rok namierila aj, poviem vám, s dosť nepríjemnou žihľavkou.A tak som sa ráno budila s pupienkami, podobnými tým od komárov, naozaj kdekoľvek na tele. A v ľubovoľnom počte. Raz som bola ako muchotrávka, inokedy sa zjavili len sem-tam na nohe...skrátka nevyspytateľné, no neuveriteľne nepríjemné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak som chcela aspoň ako-tak fungovať, neškriabať sa a nebyť pri bežných denných činnostiach nasrdená ako brigadír, bolo rozhodnuté. Na druhý deň, podotýkam, že to bolo cca pred dvoma týždňami, som stála pred dverami kožnej. Po bleskovej kozultácii som sa dozvedela, že to môže byť zo stresu, z „pokrivkávajúcej" imunity, z celého radu potravín, z prášku na pranie, z tkanín či zo vzduchu. Akože, vyber si.

Druhý deň, druhé dvere. Alergológia. Keďže kojím, potrebovala som naozaj len „babkovskú radu", ktorá mala v tej chvíli pre mňa cenu zlata. Dostala som ju. A dokonca to zvládla aj sestrička. A dokonca som nepotrebovala ani do ambulancie vojsť. Vybavila ma na chodbe. A bez čo i len najmenšieho pohľadu na mňa. I napriek môjmu naliehaniu, že som „akútny prípad." Rada mala dve slová...objednajte sa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak stále čakám. Ako „akútny prípad „ som objednaná som na 12teho mája. Vraj, môžem byť rada. Hm...uhol pohľadu. Asi tam o tých pár dní pôjdem. No, neviem, čo vlastne od toho stretnutia očakávam. Jedna úžasná detská alergologička mi totiž bez objednania a po telefóne poradila „babkovský recept" na môj problém. A tak si tam možno iba vystojím radu a svoje miesto potom prepustím nejakému „prípadu", ktorý príde a bude to potrebovať viac než ja...akútne.

Katka Tekeľová

Katka Tekeľová

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som manažérka, pod sebou mám štyroch ľudí. Starám sa im o pekné prostredie, dobré jedlo, pohodu a úsmev na tvárach. Som totiž mama troch úžasných detí a manželka toho najúžasnejšieho muža na svete:o) Zoznam autorových rubrík:  MojeSpomienky

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu